Stjärnfall

Idag är jag ledig! :) Men det kändes konstigt att sova till halv 12. Hade kunnat gå upp redan kl.8 men bestämde mig ändå för att sova lite längre. Om en timma ska jag ha ett litet möte med min handledare på AMS. Ska gå igenom om hur vi ska gå vidare med praktiken m.m. Och kassa-jobbet flyter på bättre o bättre för varje dag. :)

Inatt vaknade jag runt 4-tiden av att jag hostade så jag gick ut o rökte. Medans jag sitter där halvsömnig ser jag ett jätte starkt stjärnfall. Det konstiga var att det såg ut som om den störtade ner på jorden för efter ett tag blixtrade det till. hihi.. Låter säkert jätte konstigt men det var iaf det jag såg. hehe..





Vad ska man hitta på idag då? Är jätte sugen på att åka in till stan o ta en fika med älskling.. men vi har inte så mycket pengar. Igår ville Collin att vi skulle med till stan o spela biljard men jag var alldeles för trött för det.. Och gissar på att dom inte vill det idag..

Nä.. nu ska jag göra en ordentlig frukost till oss..

Just det, det är ju fredag idag.. vad ska ni hitta på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0