Sådär..

Nu har min älskling varit här i två dagar. :) Och jag är sååå glad!

I måndags åkte jag till stan o mötte Anne + Mi utanför Liseberg. Vi gick in dit, det började regna så vi satte oss i Tyrolen o smakade på cider. Jag åt en god kyckling med pommes. Sen runt 19-tiden var det dags för mig att åka till Landvetter. Flyget var 30 min försenat men det var värt väntan. Jag o Kim gick till Rockbaren. Och efter nån timme kom Anne + Mi dit också. Hade jätte skoj hela kvällen. Sen var vi hemma runt 2 men somnade inte förrän kl.5. Igår vaknade vi inte förrän runt 14-tiden. Men äntligen hade man ju fått sova iaf. Och vi gjorde absolut ingenting igår. Satt bara hemma o kolla på tv. Var en sväng på ICA o köpte fruktsoppa.
Idag har vi gått upp kl. 9.30. Än så länge har vi bara kollat lite lägenheter på nätet o han har ringt om jobb. Nu är det fotboll på tv så vi ska väl inte göra så mycket mer än att kolla på det.
Undrar om det är nått drag på stan nu när Kulturkalaset har börjat. Ska dit på lördag kanske o kolla på Arvingarna :)

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0