Så fin..

Idag har jag varit o hälsat på Jo o lill-killen. Oj, så  söt o liten han är. Och så himla mammig. hihi.. Det var jätte kul att hälsa på hos Jo för det var så otroligt länge sen. Jag var hos henne i 3-4timmar innan jag sen kom hem. På väg hit köpte jag Burger King mat. *slurp* Men dumt! Äh.. på måndag börjar ju praktiken o träningen så det gör väl inte så mycket. Har kollat på film nu men jag somnade o Kim sover fortfarande.
Mor o far har åkt till Axevalla-dansen som håller på hela helgen. Hade velat åka dit men det går inte :( Så imorn kanske det blir kräftskiva med folket härifrån o på lördag kanske vi ska till stan o se Arvingarna.. hihi..

Nä, nu ska jag väl lägga mig o kolla på tv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0