Pustar ut..

Idag var det lite hektiskt på jobbet trots att jag bara jobbade tre timmar. Men eftersom jag fick stå i kassan o det kom massa folk på en o samma gång så gick hjärnan på högvarv o jag kände mig lite vilsen. Men som tur var så hjälpte ju M mig i kassan den mesta delen.

Igår kom Collin o hennes kille hit. Vi grillade o gottade oss. Sen åkte vi till stan o bowlade. Hade det jätte kul o jag blev faktiskt tvåa. :) Efter det var det dags att åka hem eftersom jag skulle jobba idag. Men det var en jätte mysig kväll.
Träffade också på M&M på bussen. Pratade om att vi skulle ta o ses nån dag o festa eller gå ut o käka.

Nä, nu ska vi grilla (igen). Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0