Ont i nacken..

Och träningsvärk i låren :)
Igår jobbade jag alltså från kl. 8 till 17. Jag fick börja med att räkna kassan. Tur att miniräknare finns! Sen fick jag testa på kassan för mig själv. Vilket var skit kul. Men sen när jag skulle ta kunderna var det riktigt pirrigt o jag var jätte nervös. Men det funkade. :) Sen hjälpte jag till att prismärka lite saker. Efter jobbet kom jag bara hem, kollade lite på tv innan jag sen somnade. Och sov hur gott som helst hela natten.
Idag började jag kl. 10. Har tagit emot kunder i kassan helt själv. Duktig flicka! hihi.. Det är riktigt kul när man väl kommer igång. Har kanske gjort en eller två tabbar men som tur är har arbetskollegorna varit schyssta ändå. Slutade kl. 19 idag så jag fick se hur stängningen också funkar. Och idag får Kim laga maten o såklart blir det spagetti o köttfärssås.. hihi.. Sen ska han kolla på fotboll.. så jag tänkte passa på att basta o ha en liten SPA-kväll för mig själv.
Jag är jätte glad att jag fått den här praktikplatsen. Trots att jag fortfarande inte riktigt har koll på alla priser o så så hjälper dom mig med allt. Det hade ju inte funkat annars. ;) Men jag ska ta mig själv i kragen o lära mig allt nu. Tänk om man kunde få ett fast jobb. Jag skulle trivas, det är helt klart.

Så.. Är mitt liv på väg mot rätt riktning? Jo, det känns så iaf. Om man ändå kunde få tag på en lägenhet nu också. Då hade allt varit så perfekt. Det jobbigaste isf är väl att lära sig att ta hand om räkningar! haha.. Inge mer festande eller shoppande... eller resande heller för den delen. Låter tråkigt men det är väl så det ska vara i den här världen!

Dags att hjälpa kocken i köket.. Hoppas att ni också är på väg mot rätt riktning! hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0