Imorgon..

.. kommer min älskling hem! kl. 19.30 ska jag möta honom på Landvetter flygplats. :)

Innan det ska jag med Anne mfl på Liseberg. Ska åka lite karuseller o säkert besöka Tyrolen också. :) Men tyvärr kommer jag missa "Lotta på Liseberg". Fast viktigast är ju att jag hinner ha kul med dom innan jag hämtar Kim + att vi kanske dyker upp där när vi kommit från flygplatsen.

Så vad har jag gjort idag? Hmm.. lagat mat, rensat i grejerna, suttit här o inget mer! :( En typisk söndag! Och nu har jag bara 7 dagar ledigt o sen börjar jobbet. Dom här tre veckorna jag nu haft semester har gått jätte fort. Och tyvärr har jag inte fått göra allt det som var planerat. Men det gör inte så mycket eftersom jag o Kim ska snart flytta ihop (har inte fått tag på nå lägenhet än men det löser sig nog) och så har vi lite andra planer också som jag berättar mer om sen.

Nä, nu ska jag hoppa in i duschen, byta sängkläder o sen kolla på tv tills jag somnar. (om jag nu somnar.. men snart kommer jag iaf få ligga i älsklingens armar).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0