Dancing queen ;)

Igår kom ju mina föräldrar hem så vi grillade ordentliga hamburgare. Det var jätte gott och otroligt mättande. :) Sen smakade vi bara på lite vin o kollade på tv. Jag kom på att vi borde ju åka till Johans krog (finska dansstället). Och det gick ju alla med på. Så runt 23-tiden var vi där. Det var inte så mycket folk men vi hade det trevligt ändå. Fick dansa en del också, vilket var kul eftersom det var så länge sen sist. När det stängde, var jag jätte trött. Somnade i bilen på väg hem. Och väl hemma åt vi lite innan det var lägg-dags.

Idag har Kim åkt till Halmstad för att kolla på fotboll. Det är tydligen Halmstad-Djurgården som spelar idag. Hihi.. Får lite egen tid nu när han är iväg, men kommer inte på nått vettigt att göra. Förutom att laga mat.

Fick iaf ett trevligt sms igår kväll.. "-ett steg framåt". Hoppas på att få träffa dig/er snart.. Hade varit så skoj. Men du måste ta bort blockeringen på msn först innan jag kan skriva till dig..hehe..

Kommentarer
Postat av: S

Hi hi hi... En tiedä miten se tehdään. Kram

2008-08-24 @ 20:01:10
Postat av: S

Luulen että onnistuin mutta en tiedä ;)

2008-08-24 @ 20:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0