Boring..

Jag är lite trött nu men vet att när jag lägger mig i sängen, kommer jag ändå inte kunna somna på flera timmar. :(

Och nu är det bara 16 timmar tills jag får pussa o krama på min bejb. Det var ju över en vecka sen vi sågs. hihi.. Börjar ju bli lagom desperat nu känns det som..



Kollade i mina gamla album från 2004-2007.. ha ha.. Damn! Så man har sett ut (fast nu ser man ju bara gammal ut så). Och samma frisyr typ i flera ååår.. Nä, i veckan ska jag till frissan o klippa till en ordentlig frisyr.. o färga det i färger jag inte haft innan (eh.. har haft blont, svart, rött, brunt, orange *hm*.. vad blir det härnäst? blått kanske?)

Blunda nu!


Bilderna är inte i ordning.. Kan ni gissa när bilderna är tagna?

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0