Bloggen..

Jag började blogga den 31 januari 2007. Alltså ungefär ett och ett halvt år sen. Men bara 376 inlägg än så länge. Det har hänt otroligt mycket sen dess. Har läst igenom en del o är glad att livet är mycket bättre nu.




Vad jag önskar är att jag hade fler läsare så man kunde skriva lite mer än bara "dagbok".
Och det hade varit så kul o veta vilka som läser min blogg regelbundet.
Och dom som bara råkar hamna här, hur gör dom det isf?
Någon som har önskemål på vad jag ska göra för att förbättra min blogg.
Något mer ni vill veta/se om mig.. eller något jag borde låta bli o skriva?
Hoppas jag får lite svar på mina frågor nu.
Och ni, det går bra att vara anonym. Men otroligt kul om ni skrev adressen till era bloggar så jag kan checka in er också. :)


Dags att göra spaghetti o köttfärsås nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0