Blä..

Igår var det lördag o jag satt bara hemma. Det var länge sen som jag hade en lugn lördag o det skadar ju inte. :) Och inatt ringde Kim så vi pratade i över en o en halvtimme. Billigt blir det inte för hans del, men men.. Och sen sov jag ingenting på hela natten. Har vridit o vänt mig i sängen hela natten/morgonen. Sammanlagt en timmes sömn blev det.. hehe.. Så jag gick upp för en timme sen o orkade inte ligga kvar.

Idag ska jag o mor gå igenom sakerna igen som vi tagit ner från vinden. Och sen ska en del av det annonseras på blocket. Får se hur det kommer gå med försäljningen. För det var inte så mycket grejer som går att sälja. Och vad ska jag göra sen? Inte mycket! Sånt jäkla skit väder det är.

Men imorn ska jag på Liseberg med Anne. Linda Bengtzing ska uppträda. Ska bli skoj.. om det nu inte regnar.

Och Kim borde komma hem vilken dag som helst nu. Fast han måste få tag på sina föräldrar först för dom har lovat att ordna en biljett till han. :) Han har nämligen inget Visa-kort för tillfället. Och det är inte lätt att få tag på dom när dom är i New York. Men jag håller tummarna att dom hör av sig snart för jag vill ha hem min älskling.

OCH.. min mobil är helt knas. Eftersom jag har en touch-screen på den, har den hakat upp sig på en "knapp". Och nu går den in på menyn automatiskt. Så jag kan varken skriva eller ringa med den. Samtal kan jag däremot ta emot ändå. Skit telefon.. Jag som har massa bilder i den som måste in på datorn. :( men förhoppningsvis slutar den leva ett eget liv om ett tag..

nu ska jag äta frukost :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0