Åh jisses..

Vad kul jag har haft det det senaste.
I onsdags kväll kom Anne o vi åkte till stugan. Var där runt 00-tiden men vi festade ändå. Vi smakade på cider o shottar. Vi lekte snurra flaskan o "jag har aldrig". Nu vet man ju mer än vad man behöver! haha..
Sen på torsdagen skulle vi grilla men dumma jag fick med mig en gasolgrill så vi fick steka köttet o korvarna istället. Gick ner till receptionen. Vi hade så otroligt mycket bin vid stugan så vi testade där nere istället. Men så var det ju massa bin där med. Det blev ingen lugn middag men maten gick ner ändå. :) Sen började vi smaka på alkoholen igen.. Gott var det. Gick o badade sen också. Så himla gott var det också. Piggnade till efter det o partajandet fortsatte. När Anne somnade gick jag ner till två norrmän o en svensk o festade. Satt där i typ en timme med dom innan det sen var dags för mig att gå o lägga mig också. Så gick Anne upp tidigt på fredags morgonen o åkte hem. Själv valde jag att stanna kvar. Och sen kom mor, syrran o Cassie o hämtade mig.
Väl hemma var det dags att handla mat till kvällen för vi hade kräftskiva. Liisa, P, E o familjen var här. Jag åt faktiskt tre kräftor men lätt var det iaf inte..hehe.. Vi hade jätte skoj hela kvällen. Och när alla hade gått o lagt sig ringde jag till min älskling. Han var ju också på G så vi pratade i säkert en timma. Jag är bara så kär igen. hihi.. Längtar tills han kommer hem. Vi har ju så mycket att se fram emot nu.

Nu ska jag äta lite "rester" från igår.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0