Värdelös!

Idag har det inte varit någon bra dag för mig. När jag vaknade kände jag mig direkt ovanligt nere. Kollade mitt konto o jag har fortfarande inte fått mina pengar :( Jag satt o kollade på tv en stund men gick o lade mig sen igen med tårar i ögonen. Vaknade runt 17-tiden. Sen ringer syrran o undrar om dom ska komma hit o grilla. Eftersom hon vet att jag inte har någon mat hemma så ville dom passa på att "mata oss" också. Fy vilken hemsk känsla jag fick. Känner mig så värdelös utan pengar. Har mått dåligt hela dagen pga det och har lixom varit i en helt annan värld hela dagen. -Jag skäms så fruktansvärt! Vad fan har jag gjort med mitt liv egentligen? Det hjälpte ju inte att man fick besök av några vänner igår eftersom man såg hur lyckliga dom är o hur bra dom har det. Men jag har ju valt detta så ingen idé att klaga..

Ska väl kolla på film om ett tag. Syrran ska bara natta lillan först..

Hoppas ni haft en bättre dag iaf!

image297

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0