Städat och fint!!

Nu har jag städat heeela huset! Har ont i ryggen o armarna så det blev ju lite träning på samma gång. he he.. Nu doftar det gott o så får man nu efter att man duschat njuta av en cider :) Snart börjar ju Desperata hemmafruar också.

Pratade just med far. Dom är på ett jätte fint hotell nu, ätit massa gott. Åh.. ren-kött. Bad dom ta med det hem från restaurangen men det gick dom inte med på.. Älskar ren-kött! *slurp* Poron-käristys! oj oj.. he he..

Imorn kanske dom kommer hem, beror på hur dom har det med huvudvärken efter all champagne idag. Så om dom kommer hem ska vi fira Valborg, hela familjen!

Är så glad för att mina föräldrar hållt ihop såhär länge. Kan inte tänka mig att mor var 16 år första gången hon träffade far.. hihi.. Visst har det varit mycket motgångar men också så har dom fått riktigt njuta av livet. Speciellt sen efter att jag o syrran vuxit till oss o kunnat stanna hemma själva. Dom är ju nästan aldrig hemma. Lyckostar! Men är glad för deras skull. Hoppas dom orkar 20 år till med varann.. hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0