Sådär..

Nu har jag städat o tvättat klart för idag. Det tog bara 5 timmar.. hehe.. Fast jag har ju suttit framför datorn den mesta tiden med. :)

Var på arb.förm idag o jag kommer inte kunna ta en fotograf-utbilding enligt dom om jag inte pluggar upp betygen från gymnasiet. Jag har ju IG i matte och jag har försökt läsa upp det för några år sen och det gick ju inte. Så det sket sig. Får ta o söka praktikplats nu då. Hoppas bara jag hittar nått bra ställe att "kolla in" så jag blir sugen på att starta eget. Visst är det lätt att säga nu att man vill starta eget men det känns som att det är mitt enda val eftersom det inte finns några rika män som kan försörja mig.. hihi.. Förutom min kära far, men han har ju gjort det tills idag så. Förhoppningsvis vill syrran vara med o starta något eget så far kan finansiera och hjälpa oss.

Iaf.. Ingen idé att dagdrömma. Väntar nu iaf på att Kim ska komma hem, vilket säkert tar några timmar till.

K ringde mig just 10 min efter att Kim åkt till stan o undrade om jag ville komma till stan o smaka på lite alkohol med honom o E. MEN va fan.. Nu har jag ju inget busskort o inte så mycket pengar heller så det gick ju inte. Hade han ringt tidigare så hade jag kunnat åka samtidigt med Kim.. men men.. får ta det en annan dag..

Nu ska jag väl kolla lite på tv o njuta av min fria tid..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0