Sådär ja..

Idag har det varit en bra dag. Var på arb.förm och det gick jätte bra. Gick igenom lite grejer o har nu två jobb jag ska söka till. Ett café jobb och till Bauhaus. Inte för att jag tror att det är något för mig men man måste ju testa ändå. Sen var vi o handlade massa mat. Gjorde rostbiff, pommes och sallad idag. Det blev gott. Sen var jag otroligt rastlös men orkade inte börja städa så jag fick med mig Kim på bio. Tur att han har körkort o att han kan köra fars bil. Så vi var o såg "21". Den var väldigt bra, värd att se. Sen kom vi hem o nu kollar vi lite på tv.

Imorn ska hela huset städas. Skiter i om det är varmt o fint väder ute. Det måste göras, trots att det aldrig håller sig rent i mer än 2 timmar. he he.. Sen så ska jag hälsa på Collin också på hennes jobb. Har ju inte träffat henne på år o dar heller. Ska bli kul.

Nu ska jag fortsätta kolla på Jay Leno.. God natt

Kommentarer
Postat av: anne

ei ollu parempaa... toi on hyvä :)

2008-04-29 @ 09:34:02
URL: http://lyckligmamma85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0