Så var det redan torsdag..

Vad har jag gjort? Hmm.. inte mycket. Var på ansiktsbehandlingen igår. Hon tyckte att min hud var otroligt mycket bättre nu än innan, vilket jag håller med om. Sen om en månad blir det en riktigt jobbig behandling som jag inte riktigt vet om jag är beredd på men om jag vill ha snabbare effekt så då är det nog bäst att testa. Det är en 5 dagars process. Men men..
Idag är Kim o jobbar så jag tänkte passa på att uppdatera bloggen och kanske göra mina "läxor" som jag fått från arb.förm. Det jag egentligen hade velat göra är att lägga mig ute på altanen o njuta av solen men det blåser alldeles för kallt.
Träffade på Babe i tisdags. Pratade om den 12:e.. undrar om folket kommer som man har bjudit på fest då? Och är det nån som är sugen på en fest överhuvudtaget? Heh.. Det är ju inte pga bara födelsedagen jag vill ha festen utan också för att det var så otroligt länge sen jag hade fest hemma o om nu huset ska säljas så hade det varit kul med en sista fest. Jag ska iaf sitta hemma den 12:e så är det nån som är sugen på att festa så är det bara att komma! he he..

Såg att Boys II Men ska uppträda på Trädgårn på onsdag (på min föd.dag). Hade gärna velat gå men vet inte om det är för dyrt. Ska kolla med Collin om hon vill. Henne hade jag inte pratat med på flera månader o så ringde hon mig i måndags. :)

Ser fram emot imorn då vi ska ha middag hemma med oxfilé o potatisgratäng. Syrran, Toni o Cassie ska också komma. Damn.. är så hungrig! he he..

Aja.. allt är iaf bra med mig, skönt att få släppa tankarna om allt som hänt det senaste. Men snart börjar väl verkligheten igen när Kim åkt hem. Han vet iofs inte när han ska åka än. Om han har jobb på måndag eller inte. För behöver han inte jobba stannar han nog ett tag till isf.

Nu ska jag äta makkara-soppaa! Gissa om man saknat mammas mat nu när dom varit borta?! he he..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0