Redan vaken..

trots att vi var uppe till 5 imorse..
Igår var vi en sväng i stan. Han träffade sin mor lite snabbt. Sen åkte vi till M för att boka tid för min tatuering. Den 30:e maj fick jag tid. he he.. Ett tag kvar till det men ska iaf göra den då vilket ska bli jätte kul. Men har inte bestämt mig om vart på min kropp jag ska ha den än. Sen iaf kom vi hem o syrran lagade middag till oss. Och efter det kollade vi på en film. "Heartbreak Kid".. och när vi sett 5 min av den kommer jag o syrran på att vi redan sett den. Vilket vi verkligen inte kom ihåg när vi hyrde den. :)

Idag ska jag ju ut men ska faktiskt inte förfesta denna gång utan tar väl några cider ute på finska krogen istället. Måste hålla i mina pengar så att jag kan köpa mat imorn också. Kändes jätte dumt att låna pengar av min mor men huvudsaken är ju att jag betalar tillbaka det när jag fått mina egna pengar..

Nä, nu ska jag lägga mig på soffan o glo på tv och hoppas på att tiden går fort så jag snart kommer iväg till min lilla prutt, Sanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0