Om bara 1 och en halvtimme...

.. Ska jag vara på arb.förm. Och om sanningen ska fram har jag inte gjort läxan. :( Har ju haft så mycket annat roligare o viktigare för mig..hihi.. Men hoppas det är ok ändå. Nästa måndag måste jag ta ledigt för då befinner jag mig i Sthlm. Ska bli riktigt kul att gå på konserten eftersom det nu var ett tag sen sist. Hmm.. Jag tror nog jag var på Outlandish senast och det är nog 6 år sen om inte mer. hehe..

Kim ligger o sover fortfarande, undrar om han kommer iväg idag?! Han skulle ju jobbat idag men så fanns det ju inga biljetter igår kväll. Får se hur det blir idag då. Ska åka till stan senare iaf.

Nu måste jag ta en dusch, äta lite frukost o sen ner till arb.förm.. JAG VILL INTE!! hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0