Oj.. vad tiden har gått fort.

Fast vi vaknade ju inte förrän runt 15-tiden för vi var uppe till 7 imorse :) Idag har vi bara latat oss i soffan men tog en sväng till ICA o pantade burkar för att kunna köpa mat..hehe.. Så det kan bli. Har nog aldrig haft det såhär illa med pengar innan.

Idag ringde Sanna också. På lördag ska vi festa. Om jag nu får mina pengar innan det. Isf följer jag med henne på nån slags konsert där hon ska sjunga några låtar och efter det ska vi på finska krogen (Johans krog). Ska bli  riktigt skoj.... OM jag nu hinner få mina pengar som sagt men annars får jag väl be min kära mor om lite så jag får träffa Sanna som jag inte sett på.. minns inte ens hur länge sen sist det var :( Saknar henne jätte mycket!

Dags att kolla på en film nu o sen sooova. Är lagom trött nu.. God natt

Kommentarer
Postat av: sanna79

Saknar dig med!!! Hoppas allt löser sig till helgen. Så att vi kan festa ! /KRAM

2008-04-23 @ 20:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0