kom hem för en stund sen..

Varit hos en gammal vän. Tittade på massa komiker-grejer som jag kommer ta fram imorn. Just nu órkar jag inte leta på youtube för jag ska lägga mig o sova..... men. 

Vad händer i mitt liv just nu?

Haha.. kl. 15.03 föddes jag den 9/4 1982.. är alltså 26 år snart. Och det känns som att man levt halva sitt liv redan. Jag är inte det minsta rädd för att bli 30 år eftersom jag lever mitt liv som jag bör göra. Vem ska bestämma över mig? Det senaste har jag gjort mina val efter vad jag själv vill.. och jag är inte det minsta ångerfull. Visst har jag brutit några löften men vad förlorar jag på att vara ärlig? Borde inte ärlighet vara längst? Iaf.. hoppas jag att det går som jag vill på arb.förm imorn så jag har något att se fram emot (detta med fotograf-utbildningen är ju något jag alltid velat göra) + att jag saknar Sanna o hoppas att hon vill träffa mig efter all denna tid.

god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0