Jahapp..

Solen skiner. Mmm.. Men vad hjälper det mig som sitter inne ;)
Kim åkte hem imorse. Jag vaknade typ för en timme sen. Har suttit o pratat med Anne om att jag vill stanna i Sthlm efter konserten istället för att åka hem dagen efter. Har funderingar på att gå fotografutbildningen där så det hade varit perfekt om jag kunde stanna där en vecka och kolla upp allt. Men Anne gillar inte tanken att åka hem ensam. Vilket är förståeligt. Men för mig skulle det bli lite onödigt dyrt att åka fram o tillbaka. Men men.. får väl se hur det blir med det.

Idag måste jag göra klart mina CV:n så jag har något att visa upp för dom på arb.förm. Tycker det är jätte svårt att göra sådana (personligt brev, intresse anmälan, säljbrev, CV, meritförteckning.. hm.. har säkert missat nått nu). Men det är väl något jag helt enkelt måste göra. Jag hoppas bara att jag hittar en bra fotograf utbildning så jag slipper detta. Urk! Imorn ska jag till arb.förm o prata med någon som kan det här med utbildningar så hoppas vi hittar något.

Och imorn kanske jag ska till Sanna om hon inte ändrat sig..hihi.. Det var ju hennes förslag :) Hade inte haft nått emot att träffa henne eftersom vi inte har setts på år o dar nu.. saknar min lilla prutt!

Dags att försöka ta fram självförtoendet o skriva dessa satans CV:n.. hjäääälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0