Jag ljög...

.. i mitt tidigare inlägg.
Såklart när jag gick upp skulle alla ut. Tog bara en cigg o lade mig i sängen igen. Sov till 14-tiden.. hehe.. Vid något tillfälle hade jag en mardröm o vaknade till att jag skrek -hjälp, hjääälp! Första gången i mitt liv (vad jag minns iaf) skrek jag rakt ut på riktigt o vaknade till det. :)
Sen så har jag ju inte gjort så mycket mer. Bara lekt med Cassie, varit i affären o köpt lite ingredienser till Tonis middag idag. Han gör egna köttbullar o riktig potatismos.. *slurp*

Ser bara fram emot imorn.. det är inte så många som kommer. Men är glad att det är några stycken iaf. Har ju iofs inte pratat med nån heller så man kanske kunde få sig en liten överraskning.. heh.. i wish! he he..

Ikväll blir det film-tajm. Ska se på "No country for old men". Alla säger att den är bra o det får man ju hoppas..
image286


Kommentarer
Postat av: anne

festaaaaa mun kaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-04-11 @ 23:34:08
URL: http://lyckligmamma85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0