Igår..

Åkte till Sanna. Vi satt o spelade kort o smakade på cider. Sen kollade vi lite Idol/So you think you can dance-grejer på nätet o skrattade åt dessa filurer som tror att dom kan sjunga/dansa. Sen spelade vi Twister vilket inte gick sådär bra men skoj hade vi. Runt 12-tiden hämtade syrran mig o jag var lagom trött sen när jag kom hem. Somnade ganska fort. Det var riktigt kul att träffa Sanna igen trots att saker o ting inte är riktigt bra. Tack Sanna för en mysig kväll.

Har pratat med Anne idag o vi har kommit överens om Sthlm´s resan nu o det ska bli riktigt skoj. Ser fram emot konserten.. men får se om vi hittar nått bra uteställe sen. Någon som vet något bra ställe att gå till på en måndag mitt i city? :)

Förresten så avbokade jag mötet med Komvux/Studievägledaren, kände mig inte så värst pigg på det idag. :( Får se hur det blir med det sen..

Dags att lägga sig på soffan o vila lite nu..  

Kommentarer
Postat av: LinnéaK

Hello :)
Tänkte bara säga att om du har tid å lust får du jätte gärna lyssna på mig, sjunger & spelar, i min blogg.
Ha det fint!

2008-04-10 @ 14:05:45
URL: http://LiinneaK.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0