Idag så har vi...

(som sagt) Varit i Slottskogen. Syrran ringde o väckte oss runt 10-tiden. Det tog iofs ett tag innan vi kom iväg men väl framme i Slottskogen satte vi oss ner o njöt av vädret. Jag fick springa efter Cassie när hon lekte med bollen och när hon fick syn på fåglarna gick hon närmare o skrek -Kvack, Kvack! :) Sen åt vi våra mackor o drack te. Innan det var dags att åka hem gick vi till lekplatsen där Cassie fick gunga OCH åka rutchkana med mig. hehe.. Kände mig allt för gammal för det men Cassie tyckte det var jätte kul. 
När jag o Kim kom hem, lagade jag mat o sen somnade han. Men som tur var ringde två vänner o ville komma över. Så när dom kom, grillade vi och sen fick dom basta. Har haft en jätte bra dag idag o hoppas att det blir lika mysigt imorn. Tack vare det här varma vädret känner man ju sig så otroligt mycket gladare också. Älskar ju våren.. Men klart, sommaren är ju ändå bäst! :)

Dags att lägga sig i sängen o sova, är ovanligt trött nu men efter alla hemska mardrömmar inatt sov jag ju inte så bra + att vi för en gångs skull gick upp tidigare än vanligt.. hihi.. 

tänkte bjuda på en bild som jag hittade nu..

image296 

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

försök att sova nu... godnatt.

2008-04-24 @ 02:31:40
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0