I lördags..

.. Hade jag hur kul som helst. Var hos Sanna o Timo runt 20-tiden. Det var några stycken där redan som förfestade. Sen runt 22-tiden åkte vi till Johans Krog men det var inte alls mycket folk där. Dansade o hade hur kul som helst ändå. Senare åkte vi till karaoke-baren, där Timo var med några vänner. Jag var då ganska trött så jag var hemma runt 3-tiden. Kim hade ju suttit o väntat på mig med att ha smakat på lite whiskey. Vi somnade ganska fort. Och igår var vi ganska sega o bara tog det lugnt. Tog iofs en lång promenad och handlade mat också. Vi gjorde tacos och kollade på tv resten av kvällen sen.

Om två timmar ska jag vara på arb.förm. Vi har haft en läxa "Träna inför anställningsintervjun". Jätte jobbig o svår uppgift. Men det ska ju göras så får ta o komplettera den nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0