Helgen:

I fredags hade vi middag här hemma. Jätte god mat!  Sen smakade vi allihopa på alkoholen och hade hur skoj som helst. Det kom två kompisar hit till pappa också. Det blev lite fest av kvällen.
Igår var jag lite lagom bakis. Låg bara i sängen hela dagen o kollade på tv. Fast runt 22-tiden ville syrran o Toni gå till krogen så jag tog en dusch o vi gick dit. Det var väl lite folk men vi hade jätte skoj. Det blev inge billig kväll heller men det tycker jag var värt det ändå.
Idag när vi vaknat gick vi ner till krogen o käkade. Hur mysigt som helst. Och sen har vi bara kollat på tv hela dagen eftersom jag är skit trött efter helgen.

Imorn börjar tyvärr verkligheten igen. Kim åker hem o jag måste till arb.förm. :( Har inte gjort läxan än men får gå upp tidigt imorn o göra den.

Och så ser jag fram emot onsdag för då ska jag till Sanna o Timo o vi ska festa o fira min födelsedag.. he he..
Saknar Sanna såå mycket! Har ju inte setts på länge nu. :)

God natt

Kommentarer
Postat av: sanna79

Saknar dig med min vän och GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN IMORGON! KRAM

2008-04-08 @ 21:22:49
Postat av: sanna79

Saknar dig med min vän och GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN IMORGON! KRAM

2008-04-08 @ 21:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0