Har varit duktig idag..

.. för jag har gått upp kl. 11. hehe.. Tidigast den här veckan. :) Sen så har jag o mor varit på torget, gick till Lindex först o d var nog d snabbaste besöket där på länge. Alla kläder är ju såååå fula! Sen gick vi o köpte mat så ikväll kommer det stinka vitlök i hela huset :) Kotletter med vitlöks-marinad och potatisgratäng med massa vitlök.. he he.. och vitlöks baguetterna får man ju inte glömma..

Men hur blir det imorn? Hade gärna åkt med Sanna till Borås där hon ska sjunga. Ska försöka få med mor o far också. Men hur ska jag göra med Kim? Iofs så har han ju kompisar här som han kan vara med. Men det löser sig väl på något sätt..

Beställde tid för klippning o färgning.. men fick inte tiden förrän den 16:e. Och det är ju då efter konserten o allt kul som händer nästa vecka.. ggrr.. Typiskt! Men det ska iaf bli skönt o få iordning håret igen som jag inte haft på länge.

Nu ska jag försöka göra läxan, har försökt i flera dagar nu men har fortfarande inte kommit igång.. dumma mig! Skärpning Tanja!

Kommentarer
Postat av: anne

mihin aikaan se leikkaus on? jos tulen sulle tukholman jälkeen siis :)

2008-04-04 @ 21:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0