Bara 12 timmar kvar...

... tills tåget går..

Här sitter jag o Anne med varsin cider o har just varit nere o ätit på Mcd. Uscha oss! Men lite gott var det..
Imorn är det då dags o det ska bli sååå skoj. Hoppas konserten är bra. Och att vandrarhemmet är bra också.
Vi får ta en sväng till Gamla stan imorn också.. Jag får väl leka guide.. hah.. Har typ alltid haft en egen guide men nu ska jag väl försöka visa upp Sthlm till Anne.. Hur jag lyckas med det återstår o se. Får väl köpa en stads-karta o leka turister!

Idag har jag varit väldigt seg. Lagom bakis från igår. Legat på soffan hela dagen. Tur att Anne kom så hon fick upp mig därifrån. :) Just det.. nu måste jag packa också. Hmm.. Vad ska man ha med sig? Stannar ju en vecka men har en mindre väska än Anne. hehe..

Dags att gå... wish us a great journey to Stockholm!!

Skål!

Kommentarer
Postat av: anne

wiiie... fuck va bra o kul allt va.. förutom att vi va trötta hahaha..... nu e de bilder på min blogg som du kan kika i.. sen kan jag skicka massa andra till dig ;)

2008-04-16 @ 11:14:40
URL: http://lyckligmamma85.blogspot.com
Postat av: sanna79

Dags att uppdatera... heh heh... KRAM

2008-04-20 @ 21:58:24
Postat av: anne

uppdatering!!!!! grrr hehe

2008-04-20 @ 23:15:14
URL: http://lyckligmamma85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0