Äntligen funkar bloggen..

Jag har inte kunnat logga in på en evighet nu bara för satans blogg.se gjort om servern.. eller vad det nu är..

Iaf.. I helgen var jag i Sthlm. Ringde till Kim runt 17-tiden o undrade vad han hade för sig o sen bokade jag biljetten. Skyndade att packa o så o sen var det dags för att ta tåget kl. 21. Var framme lite innan 12 på kvällen. Vi gick o tog en cider på ett karaoke-ställe (inte lika bra som karaoke baren jag brukar vara på på hemma) hihi.. Sen gick vi hem o jag deckade ganska snart. Var riktigt trött efter resan. På lördagen vaknade vi ganska sent. Tog det bara lugnt, kollade på ishockey m.m. Sen var vi nere på en krog o käkade med några vänner till honom. Men dom gick efter maten så vi gick hem till honom o smakade på lite cider innan vi skulle ut. Men tiden gick ganska fort o när vi kom till utestället, ja då hade dom slutat släppa in folk eftersom det snart skulle stänga. Så vi gick hem igen o kollade på en film o jag somnade. På söndagen köpte jag en stor god frukost till oss. Grillad kyckling, potatissallad, gurksallad och nudlar.. hi hi.. det var gott.. :) Sen var det dags att gå o kolla tågbiljetter. Det fanns inga senare än 15.15 så det blev lite bråttom. Och såklart var ju tåget försenat i över en halvtimme trots att man stressat som en idiot..  Men men.. Slappade bara när jag sen kom hem.
Och igår var jag på arb.förm, det var mycket roligare nu när man lärt känna dom andra lite bättre. Sen kom jag hem o städade o på kvällen kom mor o far hem från Finland. Kim kom också hit. Så vi var o köpte lite morötter o gurka o mumsade i oss det medans vi kollade på tv.
Idag har vi inte gjort nått trots att det är soligt o fint väder ute. Men ska väl ut o sparka lite boll eller nått.. hehe..

Så var det med det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0