vilken rolig helg..

I fredags hade vi ju våran familje-middag. Efter det åkte syrran o Toni o jag till stan. Var på Bryggeriet. Dit kom Collin o Julia också. Sen gick vi vidare till Valand och då var några kill-kompisar till Collin med också. Hade riktigt skoj förutom att jag blev lite för full och drack vatten resten av kvällen. 
Och igår (lördag) kom Henry och hämtade mig vid 18-tiden. Vi åkte till Sanna och Timo och smakade på cider :) Sen åkte vi till Karaoke baren. Trodde jag skulle klara mig lagom nykter den här kvällen men så blev d ju inte. Men jag hade riktigt kul. Sov hos Sanna och Timo o myste med en riktigt go person :) tihii..
Idag ville jag inte åka hem allt för tidigt så jag fick stanna kvar hos dom. Jag o Sanna tog en lång-promenad. Härligt! Och sen kollade vi på två filmer. Kom precis hem. 
Tack för ännu en trevlig helg!! Är så glad att vi har så bra kontakt "syrran" :) Och förhoppningsvis slutar d inte här.. Men d gör d ju inte heller för att på lördag ska Sanna sjunga på Johans Krog så då blir d lite party party igen. Och Henry.. se till att du inte är allt för bakis då fortfarande för jag vill att du ska följa med så jag slipper lyssna på Timos roliga skämt själv :) *skojar bara*
Nu ska jag kolla på film innan d blir läggdags.  Tack än en gång. Saknar er redan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0