Veckan har börjat bra...

14.00
I måndags åkte jag med syrran o Toni hem till dom. Sen kom Tonis bror också dit och lagade en jätte god middag till oss.. med vaniljglass och jordgubbar som efterrätt! *slurp* Sen smakade vi lite på cider, tjötade skit o lyssna på hårdrock! Så på tisdagen var jag lagom bakis. Sov från och till ända till 16-tiden. Sen var det dags att åka till Sanna. Vi kollade på en film och sen var det ju Idol och Desperata hemmafruar som gällde. Hade det himla mysigt o lugnt. Och så åkte jag hem sen på kvällen. Finns d något bättre än att sitta på bussen sent på kvällen och lyssna på musik? Nä! :) Idag var jag med syrran o Cassie på Baby-sim. Nu har hon börjat simma o är riktigt duktig.
Ikväll kanske jag ska på stan och ta en fika med David-Osito.. men det där satans regnet gör ju att man inte vill ut alls.
Nu ska jag lägga mig på soffan och kolla på Ice Age. :)


01.08
Såklart somnade jag innan halva filmen hade gått.. men så vaknade jag av att David skickar sms o undrar om vi ska ses i stan. Okej, som tur var hade det slutat regna så vi bestämde att vi skulle ses i stan halv 22. Var i Haga på en turkisk restaurang. Åt en god medelhavs soppa. Och så tog vi varsin Rakia efter maten. Promenerade hela vägen ner till Centralstationen. Det var iaf en rätt trevlig kväll. Skönt att ha en vän av motsatt kön :) som man kan prata om allt mellan himmel o jord med. Vi kom fram till att jag ska hälsa på honom i New York, Providence innan jul.. :) Heh.. äntligen får jag ta en liten trip till USA också.
Nä, nu blir det film-tajm och sen försöka sova ett par timmar..

Minne sinä olet piiloutunut ku ei ole kuulunut pitkään aikaan.. ikävä sua H!



Dagens höjdpunkt: Söta Markus lät mig åka gratis hem med bussen! :) tack du snälla buss-chaufför.. hihi..
Dagens låt: Någon turkisk låt som spelades på restaurangen.. ville nästan ställa oss på bordet och skaka rumpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0