" Underbar och älskad av alla"

Var på bio med syrran idag och såg den filmen (ni trodde väl inte att jag menade mig själv med rubriken?) hihi.. Den var helt okej, om inte den där "danska" killen skulle snacka så svårt svenska så att man inte fattade något. Och i slutet var det ju bäst som hon gjorde mot killen! Grymt! Önskar jag kunnat komma på det tidigare.. (ni som sett filmen fattar nog vad jag menar men ni andra, ja.. ni får helt enkelt ta och se filmen.)

image114


Tog en sväng ute på stan med syrran sen.. Men gud, vad tråkigt det är i Gbg nu när sommaren är över. Uscha för hösten! Gillar det inte alls. Men men.. Det är bara att acceptera hösten och depressionen som kommer med den.. hehe..

På väg hem kom jag på idén att möblera om mitt rum. Ska sälja alla mina möbler och köpa allt nytt (förutom min älskade säng såklart). Hoppas bara att jag får sålt allt så att jag kan göra detta snart, för när jag väl får en "inrednings-idé" måste det ske ganska fort.. idéerna bara flödar.. :)

Imorn så ska det supas skallen av sig med min söta Sanna.. ser verkligen fram emot det! hehe.. hoppas bara att jag kan ta en sväng förbi Jo först så jag kan hämta mitt Twister-spel.. hi hi.. 

image115

Nä, nu är det dags att gå o lägga sig, imorn väntar en bra dag! :)



Dagens höjdpunkt: När lilla Cassie bara ville leka med mig och skrattade så gott när jag "flög" runt med henne.
Dagens låt: När jag o syrran rappade med till Coolios "Gangstas paradise" :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0