Sommar väder!

Gud, vad varmt det är ute och här sitter jag inne och har ingenting att göra. Men nu ska jag berätta om helgen:
Fredag: Var som sagt hos Sanna o Timo. Timo var inte hemma så jag o Sanna förfestade själva. Så kom Sussu o Sannas syster och efter ett tag åkte vi till Karaoke-baren. Där var redan Timo o Henry. Festade rejält. Så dök mor o far upp där också med lite vänner. Blev en del dansande och så massa vin.. hihi.. Sen körde Henry hem oss och stannade över natten :)
Lördagen då.. ganska bakis men Henry hämtade mig vid 18-tiden för att vi skulle festa idag med. Åkte till Sanna o Timo. Själv hade jag svårt att få ner cidern men för grabbarna smakade ölen. Senare var det dags för Karaoke baren igen. Var lagom fulla alla fyra och hade riktigt skoj. Sov över hos Sanna o Timo, men det blev inte så mycket sömn. :)
Hela söndagen gick åt att sitta i bilen med mor o far. Var o kollade på ett hus i Olofstorp. En jätte mysig nära en sjö.. men så långt ut i buschen.. Sen var vi en sväng till Kungälv men det huset såg jag inte för jag somnade :)

-Tack för ännu en kul helg.. Och nu ser jag bara fram emot fredag då Sanna o Timo ska ha en riktig hemma fest.



Fick lite bilder av Sanna nyss :

   
Jag och Sanna i Axevalla [vill vara sådär brun igen]
 
Jag och Sanna hos mig en fest kväll.
   
Jag och Sanna [Smakat på en god grogg jag!] Jag och Henry



Helgens höjdpunkt: Natten mellan lördag och söndag :) puss på dig..
Helgens låt: Såklart, Tea - tytöt tykkää.. ha ha.. stackars er killar som fick stå ut med låten två ggr.. :)

här kommer den igen.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0