skvaller, vin och sena nätter..

I onsdags kom ju Liisa vid 20-tiden. Vi hade precis gjort värsta sallads-buffén så hon kom ju i lagom tid. Klart så blev det lite vin till maten. Och sen var det dags för karaoke. Oj, vad vi saknade Sanna. För vi lät ju förjävligt! Sen flöt kvällen på lagom med skvaller och vinet bara flödade. ;) På torsdagen mådde man ju inte så värst bra så det var bara soffan som gällde. hehe..
Igår tog jag det lugnt hemma hela dagen. Tills jag sen på kvällen åkte till stan och träffade David-Osito. Har ju inte sett honom på typ två år så det var ett kärt återseende.. eller hur man nu säger det ;) Vi spelade biljard i typ två timmar och hade d riktigt skoj. Sen skulle vi gå vidare och hamnade på Tranquilo.. en latino bar typ. Var där i en halvtimme och sen var det dags att åka hem. David följde med mig och vi tillbringade natten/morgonen till att bara prata skit, lagade lax o potatis (gott) och var uppe till 10 på morgonen..hehe.. gissa om man är lite seg idag för han var ju redan uppe vid 12 och sprang  runt o väsnades.. ;)
Och så är det lördag idag och jag tror inte något speciellt kommer hända idag.. fast vad gör det. skönt att bara ha en lugn hemma kväll alldeles för sig själv. Ska nog hyra lite filmer och köpa lite godis..hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0