Shit, vad kul det var igår..

Åkte till Sanna o Timo så jag var hos dom redan vid 15-tiden. Färgade mitt hår.. blev svart igen :) Sen kom det lite folk vid 20-tiden. Ha ha.. -alla känner apan, apan känner ingen. Blev så för min del iaf. En grabb kom o sa att han varit hos mig o festat o att han känner till min far och jag har inget minne av honom alls.. men men.. Drack mina cider o var lagom full så Henry var smart nog o bad mig dricka lite vatten, vilket jag gjorde. Sen var vi på Karaoke-baren, det var inte riktigt så kul denna gång så jag o Henry åkte hem ganska tidigt, hem till mig. Och så var han redan uppe vid 10 tiden imorse. När han åkt, låg jag kvar i sängen ganska länge. Är inte så bakis idag tack vare vattnet.. hehe.. har en tendens till att smaka lite för mycket på alkoholen så jag blir dålig dagen efter. :)



Gårdagens höjdpunkt: Förutom inatt ;) så var faktiskt hela kvällen väldigt lyckad. Förutom för Ari som deckade på toa. hihi.. Undrar hur han mår idag..
Gårdagens låt: Det måste väl vara "Moilanen tästä naapurista". Vad låten heter eller vem d är som gjort den vet jag inte, en helt störande låt som Timo retade mig med. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0