Så var det söndag igen..

Igår tänkte jag åka till stan men sket i det. Stannade hemma o B-boy kom hit. Spelade Corona o smakade på vodkan :) Vann över Toni för en gångs skull. Senare vid 12-tiden fick jag för mig att ringa till Sanna. Det var ju tur det för sen kom dom ju. Festen fortsatte till sent på natten. Hade riktigt kul av det jag minns. hihi.. Dom stannade över så jag fick ju sova på soffan istället. Hämtade mat från pizzerian och sen körde snälla syrran hem dom. Nä, det har verkligen varit en lyckad helg :) Tack alla för ännu en bra helg!


Hmm.. jag fular mig..

 
Jag o Sanna myser i lek-huset

Kommentarer
Postat av: Kimpa

Kom till min blogg om du vill veta hur man gör smokey-eyes!

2007-09-30 @ 16:45:30
URL: http://kimbellander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0