Oj då..

Råkar ha en otrolig baksmälla :)
Igår var jag, syrran, mamma o Cassie och shoppade i 7 timmar.. ja, trött i benen var man efteråt men fick köpt allt jag ville. Härligt med nya kläder! Så på kvällen kom jag hit till Sanna o Timo. Meningen var att bara smaka lite på cider men såklart tog jag med mig Kosken-flaskan.. det blev lite mer än tänkt :) Men kul var det! Synd bara att jag fick sova ensam på soffan. Hihi..
Sitter här själv med hunden för dom är iväg en snabbis. Ser så mycket fram emot imorn när det blir fest. Hoppas bara att det kommer lite folk.
Nä, nu ska jag lägga mig på MIN soffa och bara lyssna på musik o massera pannan för att det värker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0