Nu till något roligare!

Har bara lagt fram massa musik och horoskop men nu ska jag berätta vad jag haft för mig igår och idag.
Igår var jag på baby-sim med syrran o Cassie. Jag agerade fotograf denna gång. Gullet fick åka rutch-kana och dyka.. så härligt och se dessa små liv i vattnet!
Sen på kvällen kom Henry och hämtade mig. Vi var hos honom och kollade på 4 filmer. Sen så somnade han gott medans jag låg och lyssnade på hans snarkande ;) Sov max 4 timmar den natten. Men det gör inget, fick ju ligga bredvid en mysig kille. :) Idag åkte vi direkt till Sanna och Timo. Sanna och jag lämnade pojkarna och vovvarna där och vi kom hem till mig. Bytte bara om och så tog vi en timmes promenad! Var ju så härligt väder idag också. Sen var vi hos mig, spelade lite kort och ett annat spel innan hon åkte hem. Sen dess har jag bara kollat på film med syrran.
Imorn är det fredag igen.. helt otroligt vad veckan gått fort. Men har ju fått gjort lite annat än ligga på soffan. ;) Imorn åker mina föräldrar iväg över helgen *underbart* så det blir nog en liten middag för fyra imorn om jag får som jag vill ;) Och på lördag blir d ju Johans Krog för att Sanna ska uppträda!
Kan man må bättre än vad jag gör just nu? Kan hända att jag har ett jobb på gång.. ett seriöst sådant! Men berättar inget förrän jag vet säkert! Förhoppningsvis hör dom av sig på måndag så jag får åka dit och se vad det är. Sen dessa underbara människor jag fått så bra kontakt med! Man kanske inte ska vara för glad men jag kan inte låta bli. Trodde jag skulle bli den mest deppiga och patetiska person på denna jord efter.. no names.. men så var det ju inte! *ler bara av tanken*

Nä, dags att lyssna på Hanna P:s låt igen.. weeehhaa!! *happily*



image112
Now I can´t do more than smile and be happy and enjoy the moment!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0