Livet är underbart!

17.50
Är hos min älskade Sanna nu. Ikväll har vi en massa cider och Koskenkorva som ska smakas på. Sen blir det säkert Karaoke-baren. Hoppas Sussu kommer hit sen med så dom kan sjunga lite karaoke för mig :)
Nä, nu ska jag ta o lyssna lite på MIN musik medans Sanna är ute med hunden :)



14.04
Sanna väckte mig idag.. det var ju tur det för klockan var halv 14. Hade sovit dåligt hela natten så jag tänkte passa på o sova lite längre, fast så länge var det ju inte meningen ändå. Aja.. Känner mig bara så otroligt pigg nu och glad! Det var länge sen jag kände såhär. Kom att tänka på att jag har verkligen gått vidare nu. Jag klarar mig helt själv. Förutom att jag inte har jobb så känns det som att mitt liv kommer ordna sig.. :)

Happy happy girl.. tihi.. Och ikväll blir det party! Vill bara färga mitt hår nu.. får se hur det blir med det eftersom jag inte har egna pengar.. hihi.. nä, nu ska jag iväg till torget.. ha en bra helg allihopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0