Helgen..

I fredags var jag hemma med syrran, Toni och Pasi. Spelade Corona halva natten. Hade himla trevligt.
Så i lördags åkte jag till Timo för att förfesta. Ari o Henry var också där. Vid halv 22 åkte vi mot Johans Krog. Vi var några stycken där och det var himla trevligt tills Henry ville åka hem. Jag fick ju åka med för annars hade jag ju inte kommit hem. Var hemma till halv 2 och här var ju Toni o Pasi vakna så det blev lite efterfest.
Igår låg jag ju såklart halvdöd och bakis hela dagen. :)
Har haft en skit bra helg.. kul med alla nya människor man träffar på..

Är lite off idag så jag slutar här. Skriver mer en annan gång.



Helgens höjdpunkt: När jag rockade loss över hela dansgolvet med Sannas syster på Johans Krog.
Helgens låt: Valvomo - Mikä kesä? retades med syrran o Toni och spelade den om och om igen. ;)

Kommentarer
Postat av: Mariiiiiiiiie

tjohoo.. nu har jag uppdaterat min blogg.. har du sett d.. =P Du som tjata om d. ;) två ggr t.o.m på två dagar... helt otroligt om du frågar mig.. =) Hur e allt gumman?? =)

2007-09-10 @ 19:34:28
URL: http://angeleyes81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0