En härlig dag...


23.49
Jag gick inte upp förrän vid 12-tiden imorse (sover fortfarande så jäkla dåligt. Somnade vid 5 tiden och vaknade vid 8 och kunde inte sova riktigt efter det). Och så var d så härligt väder ute att jag inte kunde sitta hemma en hel dag till. Som tur var fick jag åka till Sanna. Hon mötte mig vid vagnen och sen tog vi en ganska lång promenad. Köpte lite mat o glass och gottade oss ordentligt till en film. Sen efter den spelade vi lite kort, vilket jag sög på men vann iaf en gång på Chicago. :)
Så åker far min till Estland imorn och då kanske Liisa (min extra-mamma) kommer hit och håller oss sällskap.
På torsdag fyller Sanna år.. (gamla kääkkä) så förhoppningsvis får man hälsa på henne och smaka på tårta ;)
På fredag åker mor o far iväg igen så då tror jag att jag ska ta en sväng till stan och träffa Osito. Skickade ett mail till honom igår och fick ett svar idag om att han är tillbaka i Gbg. Har ju inte sett honom på år o dar så d hade varit kul.. men vi får väl se om han har tid med det. Sen vet jag inte så mycket mer. Jo, ska ju på baby-sim imorn igen. :)

Dags att ta fram min bok o läsa i några timmar innan man får sömn.. :(



Dagens höjdpunkt: har inte ätit glass på flera månader och idag köpte jag o Sanna glass + banan. Så gott!
Dagens låt: Jessica Simpson - When you told me you loved me! vet inte, bara fastnade för den!!



Kommentarer
Postat av: Mariiiiiiiiie

E du nöjd nu när jag har uppdaterat 4 ggr den här månaden redan.. =P *hihi*
Ja e sjuk... eller.. börjar bli i alla fall.. =) Cibba har varit sjuk nu dom senaste tre dagarna så d var rätt räknat att ja skulle åka dit på d ja me.. =) E allt bra i GBG??? =)

2007-09-13 @ 20:36:49
URL: http://angeleyes81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0