Sommaren 2005 flash backs...

Igår var jag ju som sagt hos tandläkaren, gjorde så jäkla ont när dom skulle fixa en grej så jag fick en gråt-attack efteråt. Kom hem o lade mig i sängen o somnade. Så åkte mor min iväg till Liisa och far min är i Sthlm i arbete. Satt hemma helt själv tills jag får ett samtal.. Erkki-poika! Pratade efter d med Kimmo o så bestämde vi att dom skulle komma hit. Dom var här vid 20-tiden. Molly var också med. Första gången jag träffade henne o hon var ju en riktigt mysig tjej. Satt här hemma o smakade på alkohol (ja, jag vet, har blivit en hel del av det det senaste men vad ska man göra? har ju haft kul iaf). Senare kom Sanna, Timo o vovven Daisy också. Hade riktigt skoj förutom att jag lyckades göra sönder ett glas o en cider flaska. Alla åkte vid 3-tiden.. o jag deckade. Imorse var man ju inte den piggaste. Stackars Kimmo som hade fått gå upp kl.6 imorse för halkkörningen. Gick upp ur sängen o det var ju dags att ta fram dammsugaren och moppen. Ggrrr.. o när jag står i duschen kommer Kimmo. Jag hämtade lite McD mat till oss o nu har han åkt hem. Vad ska man hitta på nu då? hihi.. jaja.. ska nog kolla lite på tv. Är ju inte så pigg idag. :)

Det var så skoj att träffa Erik o Kimmo igen efter så lång tid. -Look at me rockin out.. I´m on the radiooooo.. :) Sommaren 2005 minnen kom ju fram.. tack gubbar för en trevlig kväll.. o ni andra också. Shiiit kul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0