Onödigt vetande

Namn: Tanja
Höger- eller vänsterhänt: Vänster
Humör just nu: Hehe.. partysugen!!
Favoritgodis: Lakrits och Geisha
Är det nåt du absolut inte äter: Jag äter nog allt :)
Kläder just nu: Pyjamas byxor, linne och morgon-rock
Musik just nu: Jessica Simpson - When you told me you loved me
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 70-talet
Planer för hösten: Promenera mera.. sen vete fan vad jag ska göra.
Är du bra på matte: 1+1=3.. skit dålig.
Saft eller alkohol: Gillar inte saft så det måste bli alkohol :)
Hur många kuddar sover du med: 2 st men vill ha flera..
Favoritväder: Sommarväder! 25 + grader så man kan ligga på stranden o sola!!
Spelar du nåt instrument: Nej
Morgon- eller nattmänniska: Nattuggla!! Sovit typ 7 timmar på två nätter nu.
Sparare eller slösare: Ha ha.. behöver jag ens svara på det. Slösare!!
Vem är viktigast för dig: Min familj, mina vänner..
Bästa filmer: Waterworld och The Notebook
Tror på liv på andra planeter: Tror inte på nått sånt förrän jag ser det med egna ögon. 
Har du några homosexuella vänner: Nä, inte vad jag vet :)
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 (en pojke och en flicka)
Bio eller promenad: Bio.. promenader tar man ju varje dag ändå.
Är du kittlig: Ja
Snarkar du? Nej, inte vad jag vet.
Stjärntecken? Vädur
Rädd för insekter? ha ha.. nä, det är ju inte så att dom kan käka upp en heller. (som vissa tror)
Största svaghet: Är nog lite för snäll..
Det här är jag bra på: Oj.. eehh.. *funderar* har inget svar på det nu.
Bästa bok? Alla Denise Rudbergs böcker (väntar på den nya som ska komma ut den här månaden)
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Flyga såklart!!
Vad vill du jobba som? Ingenting.. vill inte jobba...
Chips, morötter eller godis? allt är gott..
Pizza eller hamburgare? hehe.. pizza!!
Skriver du dagbok? Japp.. har en almanacka där jag skriver varje dag.. + bloggen.
Har du nån flickvän/pojkvän? Super-singel.. *tråkigt men sant*
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Har en tatuering redan och ska tatuera mig igen, men uscha för piercingar.
Stökigt eller välstädat? mitt rum är lite stökigt nu när jag inte fått iordning det, måste köpa hyllor o skåp.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Neeej, inte ens för en miljon :(
Vad hänger på väggarna i ditt rum? Tavlor med foton på vänner o familj.
Hur är din drömtjej/kille? Han ska vara ärlig och trogen.. lite romantik skadar inte. :)
Hur många syskon har du? en större lillasyster :)
Vad är du mest rädd för? Att aldrig träffa den rätta och få bilda familj.
Är du rädd för blod? Nejdå..
Saltar du på maten? japp...
Gillar du och sjunga? Nä, förutom när man lyssnar på en bra låt o är helt själv.
Vilket gymnasieprogram gick du och varför? Barn och fritidsprogrammet, fastän jag egentligen ville gå media.
Anser du att du är stark? Nä, svagast o minst av alla.
Brukar du sola? Jaaa... så fort jag får chansen!!
Vad gör du om du får hicka? Dricker vatten.
Har du komplex och för vad? Ja det mesta men ändå.. duger jag inte som jag är, får det vara.
Kaffe, te eller inget? Te isf.. har fortfarande inte lärt mig dricka kaffe. :)



Hur var du som barn?

Snäll och lugn (hade ju en busig lillasyster att ta hand om)
Vad tycker du om fildelning?
Toppen!
Varför bloggar du?
Jag gillar att skriva och för att själv minnas vad jag haft för mig.
Vad kan man leva utan?
Oj, bra fråga! Men kommer inte på nått bra svar nu.
Vilket är viktigast hos din partner?
Att han är ärlig och trogen!
Hur ofta lagar du mat hemma?
Minst 3 ggr i veckan, gillar att laga mat.
Vad skulle du göra med ett friår?
Har ju varit "fri" i 9 år, men jag hade nog rest jorden runt.
Hur svarar du i telefonen?
Hallå.
Är du pinsam på fyllan?
Ja, det senaste har jag nog varit det.
Vilken var din första konsert?
He he.. Rod Steward
Värsta känslan?
Ensamheten
Favorit tv-program?
Desperata hemmafruar
Hur ser en perfekt ledig dag ut för dig?
En solig dag med alla vänner. Grilla och basta :)
Är du vidskeplig?
Ja, sådär lagom.
Vart går din drömresa?
He he.. sen 10 år tillbaka. Florida, Disney world!
Vem är ditt drömragg?
Matthew McConaughey..*dregglar*
När blir man vuxen?
När man själv känner sig vuxen..
Vem är din hjälte?
Min syster
Vad tror du på?
Tomten
Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i?
Baren
Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig?
Lycklig såklart.. dum fråga!!
Vilka personer beundrar du?
Mina föräldrar som varit ihop så länge.
Har du någon dold talang?
Men hur ska den vara dold om jag berättar det?
Har du mobbat någon?
Nej
Vilket djur skulle du vilja vara?
Paris Hiltons hund... ha ha ha..
Har du någon fobi?
Nä, tror inte det..
Har du snattat någon gång?
Jupp.. när man var mindre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0