Oh my god!!

Tandläkaren imorn bitti!! Hur ska jag klara av det. Har som liten inte varit rädd för tandläkaren även om jag lagat några hål, men ju äldre man blir, desto värre blir det. Varför blir man inte modigare ju äldre man blir. Jag blir ju bara fegare och fegare för varje dag. men men.. wish me good luck. ;)

Igår åkte jag till H o myste lite. Kollade på en långtråkig finsk film.. sen ville jag se Uptown girls.. hehe.. o han gick o lade sig före mig. Och idag var jag i stan med Jo. Hon shoppade för fullt, fast hon köpte ju ingen vinter jacka som var tanken :) Var på en grekisk restaurang sen och åt så otrolig god Souvlaki. Sen kom tre kompisar till Jo dit också. (Eller hon kände en utav dom o dom två andra var bröder till honom) Jag o Jo började smaka på något starkare. Fnittrade lite gott tills ett samtal om tandläkare kom upp. -Shit, jag har tandläkaren imorn bitti. No more drinks for me. Så var det dags att åka hem. Kom hem för en timme sen o nu ska man försöka sova.. tur att man äntligen hämtat sina piller så man slipper vara vaken hela nätterna.. :)

Natti natti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0