Och så åker vi strax..

Väntar på att Sanna o Timo kommer hit, har lagat lite mat åt oss innan vi börjar åka mot Sthlm.

I fredags var jag ju såklart hos dom (vart annars? hihi..). Sanna gjorde en jätte god tacospaj. Sen smakade vi på cider. V o M kom dit också, spelade lite skit gubbe innan vi skulle till Karaoke-baren. Där var det lagom bra med folk. Hade hur kul som helst. Tog några svängom med en äldre man också. Sov hos dom.. ja, typ 3 timmar. Så på lördag morgon vaknade man med världens huvudvärk. :( Crashade på soffan till kvällen då far min plockade upp mig. Tänkte åka till Johans Krog men det blev inget. Gick o lade mig redan vid 21-tiden. Så idag vaknade jag vid 9 och har packat, lagat mat o gjort iordning. 

Så jag skriver mer på onsdag eller torsdag när jag kommit hem. Hoppas kryssningen blir över förväntan! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0