Ny och fin blogg..

Har lärt mig att byta färger o bakgrund nu på bloggen. Är inte så jätte nöjd med resultatet, men det kommer ju ändras titt som tätt. När jag väl lärt mig en sån här grej så kan d hända att jag byter det miljoner ggr innan jag är nöjd.. hihi..
Idag har jag ju inte gjort så mycket annat. Bara suttit hemma o kollat på tv eller framför datorn.. Väntar bara på att det ska bli imorgon så jag kan åka till stan o köpa nya skor (stövlar) och lite kläder.
Inatt.. eller rättare sagt imorse somnade jag inte förrän efter 6. Eftersom jag sov hela dagen igår så var det inte så lätt att få sömn.
Har inget intressant att skriva.. men lägger in en låt jag nyss lyssnade på..


Infernal - I wont be crying

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0