Mys pys..

Gick upp vid halv 11 eftersom kära Jo ville att jag skulle gå upp. Tack för den, hade sovit dåligt inatt igen men what a heck. Lika bra att gå upp. Åkte sen till syrran. Vi tog en promenad ner på Kortedala torg o köpte mat. När vi kom upp till henne, lekte jag med Cassie medans hon fixade maten. (Lasagnette-gott gott). Sen kollade vi på tv. Syrran hade varit på BVC med Cassie o tagit en spruta och blev intervjuad av Svt. Fast själva intervjun kom inte med på tv utan det var mest filmat på dom när någon annan snackade. Var kul o se dom på tv. Men så försökte vi kolla på det på nätet och såklart hade dom klippt bort det från nyheterna. Ggrr.. Iallafall.. åkte hem sen o nu sitter jag här o fixar med Facebook. Att man ska falla för grupptryck. Och verkligen alla har den.. typ. Aja.. Nu ska jag väl bara sitta här o stirra tills jag blir trött :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0