Inte mycket..

Helgen då:
Well, i fredags då så skulle mor o far på bio. Jag o syrran körde dom till stan. Dom skulle äta på Opalen och vi fick följa med. Mmm.. dom har så god mat där och så bra servis (inte konstigt när far min är stammis där) hi hii.. Efter det åkte jag med syrran hem till henne. Lekte en stund med Cassie innan hon skulle sova. Vi kollade på tv o jag smakade på cider. Oj.. blev några stycken. :) Vaknade på morgonen av att Cassie leker i vardagsrummet. Syrran är skit förbannad o slänger ut mig (?).. Jag går ut som ett frågetecken.. Åker hem o somnar i min säng. Går inte upp förrän vid 17-tiden. Sen åkte jag o hälsade på Kimmo.. Smakade på några cider o kollade på film. Och igår slappade jag den mesta tiden framför tv:n..

Jag bara längtar till kryssningen den 29:e... Ska kanske hälsa på min kusin Sanna och Linda & Kapa. Saknar allihopa! Mellan 10.00-17.00 ungefär får man strosa runt i underbara Helsingfors.. *är helt kär i staden* Hittade den här sidan (på nått konstigt sätt). Bilder på folk från Helsingfors med lite speciella klädstil. Typiskt Hesa! :)
http://www.hel-looks.com/ 
 nu ska jag äta o sen ta en promenad ner till torget o köpa cigg..



image131
Linda och jag. Helsingfors goaste tös!

image133
Jag och Kapa. En jätte snäll "skeida"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0