Igår var en toppen dag..

Gick upp redan vid 9 o så kom syrran o hämtade mig. Var på baby-sim. När vi kom hem, somnade jag på soffan. Sen till affären o köpa mat. När jag kommer hem, har Sanna redan kommit. Vi öppnar varsin cider o bastar  ett tag. -Hon är hel galen.. he he.. När vi bastat klart var det dags för mat, hela familjen + Toni o Sanna. Det var riktigt gott med Bak-potatis och kött. Stressar och gör iordning oss för att sen åka till Henry. -Tack, syrran för skjutsen. När vi kommer dit är Henry, hans far, Timo o hans far där. På med karaoken och dags för alla att yla lite. T.o.m jag gjorde bort mig o sjöng karaoke. Uscha mig!! Gick o lade oss vid 4-tiden. Upp kl.12 idag för att få skjuts av Sanna o Timo. Kom hem o lade mig i sängen, pratade i tel en timma innan jag sen slocknade. Vaknade vid 19-tiden. Lagade lite mat o nu sitter man här en lördag kväll. Hade velat partajja idag med men får helt enkelt vänta med det till någon annan dag. :(

Nu ska jag väl sätta på en film o gotta mig i soffan.. undrar om man blir trött alls eftersom man sovit hela dagen. hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0