Idag..

Gick jag upp halv 10. Tro det eller ej. Hade på väckarklockan just för att åka till Sanna o hälsa på. När jag kommer dit, hör jag redan utanför dörren att Sussu sjunger karaoke. Det gjorde dom ett tag till och sen var det fika (frukost för min del). När Sussu gått tog jag o Sanna en promenad till affären. Köpte glass, bananer, choklad-sås och grädde. Banana-split! (var ett tag sen man åt det). Sen lagade hon mat o under tiden kom Timo o hans dotter hem. Lekte lite med Bratz o Ponnyer. Mat-dags = super gott! Tog en snabb sväng till Backaplan, Siba o jag köpte The 50first date och Girl, interrupted. Efter det kollade vi på Premonition (Ond aning). Lite knepig men helt okej. Och efter det var det såklart dags för de Desperata hemmafruarna. (gottade i oss resten av maten) hi hi.. Och så var det dags att åka hem o nu sitter jag här, piggare än på hela dagen och ska kolla på en film. (Girl, interrupted).

image137
Såhär lyxigt blev det kanske inte, men gott var det!

image135  image134  image136




Dagens höjdpunkt: När jag äntligen fick köpt Girl, interrupted som jag inte sett på år och dar.
Dagens låt: Två stycken låtar som Sanna o Sussu sjöng men minns inte namnet på dom. haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0